Наш магазин надає гарантію на весь асортимент меблів. Далі викладено інформацію про гарантію, що надається.
За умови правильної експлуатації, гарантія на меблі становить 18 місяців з моменту покупки. Накладна або товарний чек є Вашим гарантійним талоном, зберігайте його до кінця гарантійного терміну.
Незалежно від обраного Вами способу доставки, при отриманні меблів, обов'язково перевірте цілісність заводської упаковки, а також всі скляні елементи, комплектацію меблів згідно із замовленням. У разі, якщо меблі і комплектуючі не були перевірені при отриманні, продавець не несе подальшої відповідальності після доставки і при виявленні дефектів в процесі збірки.
Якщо ви вирішили самостійно здійснити монтаж меблів, після акуратного розпакування, перевірте всі елементи на наявність дефектів такі як тріщини, подряпини, відколи й т.п . У разі, якщо Ви виявили дефекти або виробничий брак, складання меблів не здійснюйте, а бракований елемент відкладіть до його заміни. Гарантія не передбачена в разі, якщо бракована деталь має вже явні ознаки монтажу (вкручені ручки, висвердлені отвори і т.п.).
Протягом 5 днів з дня отримання, в разі виявлення дефектів, ви повинні звернутися до нас із заявою про заміну пошкодженої деталі, яка повинна бути упакована в заводську упаковку і без ознак збірки / монтажу. Обмін пошкоджених елементів меблів, що виникли при неправильній самостійній збірці, а також заносі або виникли внаслідок неправильної експлуатації меблів, здійснюється за рахунок клієнта.

Гарантія не поширюється у разі якщо:

  • збіг гарантійний термін;
  • порушені правила використання та умови експлуатації меблів;
  • клієнт використовував меблі не за призначенням;
  • механічні пошкодження на виробі виникли з вини клієнта;
  • меблі пошкоджені тваринами;
  • змінено конструкцію або комплектуючі меблів;
  • бракований елемент меблів, що підлягає заміні, має ознаки монтажу;
  • клієнту було відомо про наявність дефектів до покупки такого виробу, в зв'язку з чим йому була надана знижка;
  • клієнт самостійно здійснював ремонт меблів.

ОБМІН І ПОВЕРНЕННЯ

Обмін і повернення товару в нашому магазині здійснюється відповідно чинного Закону України «Про захист прав споживачів».
Покупець має право протягом 14 днів з дня покупки здійснити обмін на аналогічний або повернути придбаний товар, якщо він не підходить за формою, кольором або розміром, а також з інших причин не може бути використаний за призначенням.
Повернути або обміняти товар можна за умови, що він не був в експлуатації, збереження його початкового товарного вигляду, цілісності заводської упаковки, а також при наявності товарного чека або накладної.
При поверненні товару належної якості, розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки. Гроші повертаються покупцеві в день повернення товару або протягом 7 днів з моменту повернення.

Вам буде відмовлено в обміні або поверненні якщо:

  • з моменту покупки товару пройшло більше 14 днів;
  • товар не відповідає своєму первісного вигляду;
  • виявлені ознаки складання, монтажу та відсутність оригінальної упаковки;
  • підлягає поверненню товар був в експлуатації.

З питань обміну та повернення звертайтеся за контактними телефонами інтернет-магазину.